Nostalji se nachází v destinaci Mardin a má zahradu a terasu. Toto ubytování nabízí pokojovou službu a nepřetržitě otevřenou recepci.
Letiště Mardin leží 19 km od ubytování.
Domácí zvířata jsou povolena za případný poplatek.
Internet
Internetové připojení není k dispozici.
Parkování
Veřejné parkování je možné zdarma na přilehlém místě (rezervace nutná).
Služby
Recepce 24 hodin denně
Pokojová služba
Obecné
Klimatizace
Nekuřácké pokoje
Personál hovoří těmito jazyky:
turecky
Podmínky ubytování
Nostalji může vyhovět Vašim požadavkům, napište je v příštím kroku.
Příjezd
Od 14:00 do 0:00
Odjezd
Do 10:00
Zrušení rezervace / platba předem
Podmínky zrušení rezervace a platby předem mohou být pro jednotlivé typy ubytování různé. Zadejte termín pobytu a zkontrolujte podmínky, které se na zvolenou možnost vztahují.
Ubytování dětí
Podmínky týkající se ubytování dětí
Děti se zde nemohou ubytovat.
Podmínky týkající se dětských postýlek a přistýlek
Dospělý (více než 18 let)
Přistýlka na vyžádání
€ 150 za osobu a noc
Přistýlky a dětské postýlky nejsou v tomto ubytování k dispozici.
Věkové omezení
Ubytovat se zde mohou hosté každého věku.
Zvířata
Domácí zvířata jsou povolena za případný poplatek.
Platby přes Booking.com
Platbu za pobyt od Vás jménem hotelu vybere Booking.com, nezapomeňte si však s sebou vzít hotovost pro případ platby za doplňkové služby na místě.
Právní informace
Toto ubytování provozuje profesionální hostitel. Toto označení nemá žádný význam z hlediska daní, včetně DPH a dalších „nepřímých daní“, ale je vyžadováno spotřebitelským právem EU. Více informací o hostiteli najdete zde: .
Často kladené otázky o ubytování Nostalji
Ubytování Nostalji nabízí tyto typy pokojů:
Dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí
Check-in je v ubytování Nostalji od 14:00 a check-out je do 10:00.
Ceny v ubytování Nostalji se liší podle konkrétního pobytu (např. v závislosti na termínu nebo podmínkách ubytování). Pro zobrazení cen zadejte termín pobytu.
Ubytování Nostalji je od centra destinace Mardin vzdáleno 1,5 km.
Na našich stránkách máme více než 70 milionů hodnocení od opravdových hostů, kteří se skutečně ubytovali.
Jak to funguje?
1
Prvním krokem je rezervace
Prvním krokem je rezervace
Hodnocení je možné napsat pouze po provedení rezervace. Jedině tak si můžeme být jisti, že naše hodnocení pocházejí od opravdových hostů.
2
Potom následuje pobyt
Potom následuje pobyt
Když se naši zákazníci ubytují, zjistí, jak jsou pokoje tiché, jak příjemný je personál a další věci.
3
A na konec hodnocení
A na konec hodnocení
Po skončení pobytu se s námi hosté podělí o svou zkušenost. My pak u každého hodnocení prověříme, jestli neobsahuje vulgární nebo diskriminující poznámky, a předtím, než je zveřejníme na naší stránce, ověříme jejich autenticitu.
Pokud jste rezervoval/a s námi a chcete napsat hodnocení, nejprve se prosím přihlaste.